曹格Gary 在吳宗憲的節目中(愛上9:30)演唱
法蘭克辛納屈 Frank Sinatra 的My Way(電影"奪標 The Winner"主題曲)
(被譽為二十世紀最偉大的藝人)
一人分飾兩角,超好聽的哦~



最近,曹格翻唱的My Way,有收錄在《超級星光PK寶典》合輯
有興趣的可以去聽聽節目上所沒有的完整版哦~
(Audio Only)


My Way 我的方式-原唱:法蘭克辛納屈 Frank Sinatra

And now, the end is near
如今,終點已近
And so I face the final curtain
於是我面對了最後一幕
My friend, I'll say it clear
朋友,讓我清楚的說出來

I'll state my case, of which I'm certain
我要肯定的為自己聲明

I've lived a life that's full
我已活過充實的人生
I've traveled each and every highway
我走過了每一條大道
But more, much more than this
還有,更重要的是
I did it my way
我照自己的方式去做

Regrets, I've had a few
懊悔,我曾有過一些
But then again, too few to mention
不過,說來其實不多
I did what I had to do
我為所應為
And saw it through without exemption
順其自然,不求倖免

I planned each charted course
我計畫好每一次行程
Each careful step along the byway
謹慎的跨出每一步
But more, much more than this
還有,更重要的是
I did it my way
我照自己的方式去做

Yes, there were times I'm sure you knew
沒錯,是有那麼幾次,我相信你也知道
When I bit off more than I could chew
當我貪心咬下了我嚼不動的份量
But through it all, when there was doubt
但這一切即使是在疑慮中
I ate it up and spit it out
我依然忍氣吞聲
I faced it all and I stood tall
我面對了一切,昂首挺立
And did it my way
照自己的方式去做

I've loved, I've laughed and cried
我曾愛過,也曾笑過、哭過
I've had my fill; my share of losing
我曾志得意滿,也曾失敗落寞
And now, as tears subside
如今,當淚痕已乾
I find it all so amusing
我發現這一切相當有趣

To think I did all that
想想看,我已做了這些
And may I say - not in a shy way
請容我大言不慚的說
"No, oh no not me
不,我可不一樣
I did it my way"
我照自己的方式去做

For what is a man, what has he got?
什麼叫做男子漢?他擁有什麼?
If not himself, then he has naught
如果不能擁有自我,他一無所有
To say the things he truly feels
去說出他真正的感受
And not the words of one who kneels
而不是卑躬奉承的言語
The record shows I took the blows
紀錄顯示我承擔了風險
And did it my way
而且,我照自己的方式去做


Eric
arrow
arrow
    全站熱搜

    eric3742 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()